Thursday, September 08, 2005

högstadiefyllan

cyklade till parkhallen.
köpte folkis.
drack en på vägen så där i smyg som man gjorde när man var yngre.
och så fnissade jag för mej själv.
och fick tillbaka den där gamla känslan "jag är för liten för att köpa alkohol, men här cyklar jag och blir full"
sen kollade vi på fotbollen hos kralle. och hade VM i att vara störningsmoment under hela matchen. kralle hatade oss en stund.
gick till "mitt andra hem".
drack öl.
och öl.
och funderade på om jag skulle satsa på att bli full eller om jag skulle sluta nånstans mitt emellan. jag kunde inte bestämma mej så det blev som det blev.
däckade i sängen med fötterna på huvudkudden och huvet i fotändan.
missade 9 samtal på mobilen.
och kanske en del annat oxå?
men morgonen var trevlig och det bjöds på varma baguetter till frukost.
och jag gillart.


arbetsförmedlingen skickade brev till mej idag där det stod "Dy har nu varit registrerad på Arbetsförmedlingen under en period vilket innebär att du blivit eller riskerar att bli långtidsarbetslös då du är under 25" GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
JAG.....LÅNGTIDSARBETSLÖS.
VET DU HUR DET LÅTER????
SOM ATT JAG INTE HAR NÅT LIV!!!!
OCH JAG ÄR INTE ENS 25 ÅR!
OJ OJ OJ...arbetsförmdelingen borde skämmas som skickar ut såna självförtroendebreakdowns.
jädra helvete!!!!

No comments:

Post a Comment