Thursday, September 08, 2005

jag skulle verkligen vilja skriva allt jag känner för här. men nu måste jag tänka mej för först. det är gråtråkigt och jag gillart inte.

idag har jag skrattat för mej själv när jag tänkt på nattens äventyr.
-"crilla, vakna, vänd på dej du ligger ju åt fel håll"
-"jaha, men jag kan flytta lite till höger"
-"nej men alltså, du har fötterna vid kudden"
-"nää , men alltså jag kan flytta till höger om du inte får plats"
-"men crilla, du ligger ju åt fel håll, fattar du inte. du har huvet där fötterna ska vara"
-"va?! oj, hur hamnade jag här, vaddå? däckade jag?"
hahahahahahahhahahahaaaaa!

oooooh mitt huve gör ont.
hej jag heter.....och jag ringer från........bla bla bla osv.
balligt alltså!
goodbye.
äppelpaj.


"om du är en banan, kan jag vara din bananfluga"
(tack j.p. för komplimangen)

No comments:

Post a Comment