Wednesday, September 07, 2005

fyra saker

1.



Alltså häromdagen köpte jag en ny hatt. den är jätte snygg och i rå-bra kvalitet.














hatten är så bra att den även kan användas som fruktkorg









den går till och med att ha som cykelhjälm










2. jag är en kryptiskt person, jag har uppmärksamhetsproblem, jag har svårt att nöja mej med en sak i taget, jag har inget tålamod what so ever, jag är extremt flörtig, jag vill både ha kakan och äta den HELA TIDEN, jag är ganska elak, jag är löljigt romantisk(innerst inne), jag har ibland ruggigt dålig karaktär, jag blir väldigt lätt förälskad, jag är bäst på att skjuta upp viktiga saker, jag trodde jag var bra på att prioritera. jag vill vara en bra person. jag vill att andra ska tycka om mej. jag vill ha kärlek. ibland från för många håll. ibland ser jag till att jag får det. jag är ganska duktig på att såra och förstöra. jaha.....det var dagens "lär dej lite mer om crilla"-lektion.



(3. till Fc, förlåt att jag inte ringde igår, jag var baota stressad och höll på att äta upp min egen kudde. alltså jag vet inte vad jag säga riktig. jag vill hemskt gärna träffa dej. helst snart. om det går. jag förstår faktiskt inte hur jag kan ha så mkt att göra hela tiden när det egentligen är helt tomt i min almenacka. hmmm lurigt det där. hoppas att du nån gång får grepp om hur jag tänker och tycker. blandbandet är på ingång.kram/crilla)


4. och idag lyssnar vi på:
sunshine anderson-heard it all before
milky-be my world
laakso-high drama
hanson-mmbop
danni minouge-all i wanna do
lo-fi-fnk - change channels
missy elliot-lose control

No comments:

Post a Comment