Tuesday, February 01, 2011

JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA


så sjuuuukt jävla bra
mitt belöningssystem är på topp.'
jag får stjärnor typ hela tiden.
igår körde jag dans-passet igen (tre stjärnor), det var fett kul och bra.
idag gick jag till gymet (tre sjtärnor till) och ba kuta som en maniac på löpbandet.
var helt galet stark, svettades som ett djur och sen körde jag styrka.
hela passet avslutades med låten här ovan, jag fick årets lyckorus och kände mej som världshistoriens starkaste människa.
ITS OFFICIAL- träning gör en glad.
PUNKT

4 comments:

  1. Grymt! Måste säga att du är grym på dansen! Är mycket imponerad! Jag har tankarna för mycket på annat håll så ja tappar bort mig hela tiden! Va va det för pass du körde idag?

    ReplyDelete
  2. vad ska du vinna när du uppnått ettt visst antal stjärnor då??

    jag ska fan införa sånt jag med.typ när jag går ut med soppåsen.

    ReplyDelete
  3. lisa- meh tack, fast jag har ju kört en gång extra oxå. det är nästan fusk. igår körde jag bara gym. imorn lär jag ju köra pass...eller gym. kan inte bestämma mej.

    tova- jag ska ge mej själv en belöning, vad vet jag inte än. kanske ett snyggt kläd eller äta ute eller nåt sånt lyx

    ReplyDelete
  4. hej.du har inte uppdaterat bloggen idag./// en läsare

    ReplyDelete