Wednesday, January 26, 2011

bror duktig

önskar att man kunde få en duktighets-medalj lite oftare.
älskar att vara duktig.
älskar att få beröm för att jag varit duktig.
(fast jag är skit-dålig på att ta beröm, men jag blir ändå jävligt glad).
borde införa ett duktighets-system här hemma.
varje gång jag varit duktig så får jag en guldstjärna.
eller att man har ett slags belönings-system, typ träning= 2 stjärnor, dammsuga= 1 stjärna osv. och sen beroende på hur många stjärnor jag samlat ihop i månadens slut så får jag en belöning av mej själv!!!!
................ BRA IDÈ inte sant
ska göra mitt stjärn-schema nu.
så GOODBYE för en stund

3 comments:

  1. om jag slutar riva sönder undersidan av mina fötter ska jag köpa dyra skor.
    brukar jag lova mej själv.

    ReplyDelete
  2. aah du kör oxå på den, särskilt när man sitter barfota och kollar på tv/film, det händer helt automatiskt.

    ReplyDelete
  3. jaa alltså det är typ min värsta dark secret.förstör fötterna som om det inte fanns någon morgondag...sen har jag lite perioder när jag håller mej i styr..men ibland bara sitter man med sitt ticks liskom

    ReplyDelete