Monday, October 25, 2010

05.50

kan typ inte sova.
vaknar varje timme och kollar på klockan.
vet inte om jag är stressad på något sätt eller bara orolig att jag ska försova mej.
fast varför skulle jag vara orolig?? jag vaknar ju alltid av mitt alarm.
fattart inte hur som.

jag och minna var och gymmade förut.
sprang på löpbandet.
det var så grymt skönt, ut med massa frustration från helgen och osömnen och allt.
jag bara sprang av mej massa skit.
svettades lixom av mej det arga och ledsna och sen kändes det bättre.
minna var oxå grym, hon sprang sina första 5 minuter på typ tusen år.
nästa gång blir det 10.
(till sommaren kommer hon kuta vår-ruset med mej, var så säker )

p.s. JAG ÄLSKAR BUFFY SÄSONG 4 d.s.

1 comment:

  1. Va har hant fina du?? varfor en dalig helg?? vill kramas med dig!

    ReplyDelete