Thursday, May 27, 2010

orkar inte

som jag visste blev hela gårdagen en sabla skit-dag.
enda roliga var den korta stunden vi var på minnas utställning.
i övrigt så var allt faktiskt skit.
hade piffat fixa inför att gå på bio, var sjuuukt peppad.
vi gick till och med dit i tid för att få bra platser.
ställde oss i en kö.
när vi kom fram sa dem att det var fel kö, den vi råkat ställa oss i var VIP-kön. (hur skulle vi kunna veta?), dom skickade oss iallafall till den andra kön, som nu var typ tusen meter lång. Leo totalvägrade. och blev arg.
jag blev ledsen.
vi åkte hem.
jag bölade.
sen somnade jag.
utan att ha varit på en endaste sketen förhandsvisning.

idag ska jag försöka att inte ta livet av mej av tristess.
hejdå

2 comments:

  1. typiskt att man alltid står i fel kö...

    ReplyDelete
  2. åh nej! Verkligen typiskt när du haft sånt flyt innan! Känner igen mig i när saker blir "från perfekt till skit" på en sekund!

    ReplyDelete