Wednesday, May 26, 2010

oh stress stress.
kände i mag-gropen när jag vaknade att det här inte blir någon bra dag.
vet tillexempel att vi inte kommer få den fina lägenheten i västertorp. för nån idiot absolut ska buda ut oss. ibland känns det som att dem gör det bara för att retas, "haha ni har inga pengar, haha vi har massa pengar, haha så därför köper vi den här gamla skrutt-lägenheten som egentligen inte är värd nåt och som vi inte ens behöver och så top-renoverar den så vi kan sälja den till ett ÄNNU högre pris sen, och då behöver ni inte ens bry er om att komma på visningen, för det har ni INTE råd med"

ååååh! jag ville verkligen bo på den där gatan. den kändes så bra,. som en liten små-stad.
älskar känslan.
---
nu drog oxå leo.
avundsjukan la sej som ett moln över mej.
dom har en studio, där ska dom hänga hela dagen, vara kreativa, tillsammans.
jag vill oxå vara kreativ tillsammans.
men jag är ju lixom inte med i deras "gäng" så jag får inte riktigt vara med,
känner mej som 10 år igen.
tova, lisa, ska vi ta tag i den där kremik-grejen imorn eller?
innan jag dör.

2 comments:

  1. borde ha atelje...måste vara kreativ,men funkar inte här hemma

    ReplyDelete
  2. Men JA! Det tycker ja vi ska nån da alldeles snart! Vill också ha alelje, eller studio, eller nått skyffe bara går alldeles utmärkt..

    ReplyDelete