Wednesday, March 31, 2010

listans lista

  • är så fucking less på min lägenhet. måste härifrån NU. den är ostädad och instängd och jag får känslan av att den snart kommer krypa in under skinnet på mej.
  • måste köpa anti wrinkle cream. efter 25 vettu, då går allt utför. (kroppsligt alltså)
  • hur mycket jag än tycker jag tränar så är fläsket kvar. är det för att jag äter som en häst? och det jag äter bara är skit? antagligen. men orka sluta äta. jag vill komma i mina gamla jeans ändå tack!
  • vill ha den här
  • imorn är det påskmiddag hos blackie. vi ska handla mat vid tolv och sen fixa och pynta. jag ska ha min nya röda franska hooker-klänning. det blir fint. easter-prostitute.
  • ja måste sluta vara så bedrövad över ensamhet. måste lära mej älska tiden jag är ensam. OBS jag älskar tiden när jag valt att vara själv. det är bara när jag är ensam som jag hatart. STOR skillnad.
  • ikväll ska jag och Palmer på teater. med Ola Rapace. jag tycker Ola Rapace ser hemskt osympatisk ut. som sin fru. synd för dem.
  • nu är klockan halv två och jag har inte gjort ett skit sen jag vaknade, kanske borde ta tag i det nurå. hej

1 comment:

  1. vad äre för pjäs?
    tycker inte om ola.
    typ...pundig.
    en gång var han på allans jobb..och var hög som ett hus typ,fast mer på det väcka sättet

    ReplyDelete