Monday, February 22, 2010

fölsedagspresentys

av mina söt-snälla kusiner fick jag snyggaste te-muggarna. men härligt säger jag bara. HÄRLIGT!leos brors fru är från japan och hade precis kommit hem från en semester där. och vad hade hon med sej om inte en stor bunt med härliga hello-kitty prylar till, hon vet att jag är en stor sucker för that sanrio-krafs. ja ja ja!!!
av leo-kärleken-lyxxx fick jag fiiiiiiiiiinaste porslinstallrikarna. en grön variant och en brun lite mindre. äkta fint. och en tavla i min samling, (när leo blir känd säljer jag dem och och så kan jag leva i lyx, han gav mej en livsförsäkring kan vi säga) och en bok så vi kan promenera runt hela stockholm hela sommarn. promenazi here we come!!

1 comment:

  1. fina grejer! älskar när man får lite av varje..lite smått och gott som man ju brukar kalla det då va..mycket fina tallrikar

    ReplyDelete