Saturday, January 23, 2010

numb

vaknar på morgonen och känner mej bedövad. inte i kroppen, utan känslomässigt. känner INGENTING om någonting.
det är fruktansvärt, jag är typ den mest känslomässiga människan jag känner.

gråter ju över ingenting, blir glad för minsta lilla, får kärlekspirr bara av en ynka tanke, men nu kändes det ingenting.

vi gick ut och tog en promenad, men då fick jag huvudvärk istället.

nu är jag hemma igen.
min visdomstand gör ont.
kanske därför jag får spänningshuvudvärk hela tiden. har hört att om man har ont i en tand kan man, när man sover, omedvetet spänna ihop käken och sen när man vaknar släpper man käk-spännet och då får man huvudvärk istället.
låter ju vettigt.

i debatten om sköljmedel håller jag helt med
tova, vad håller folk på med? använda sköljmedel!!! snacka om att leva kvar på 90-talet. och med de där kemiska "frukt"-dofterna. det är ju så man vill spy.

och en annan sak, varför kallas han i U2 för "the edge" är inte det det kanske fulaste smeknamnet man kan kalla sej själv för., vadå är han lite crazy och "living on the edge" eller vad är grejen?

1 comment: