Saturday, January 23, 2010

back in the days

"det råkade bara hoppa ut en ilsk liten groda ur min mun när jag och full-som-en-kastrull-johan var på väg hem från krogen. och det var jätte dumt och johan blev arg och kastade lite diverse glasflaskor i marken, testade hårdheten på en tegelvägg och försökte slå ut pengar ur en parkeringsautomat. Jag var dum i huvet och det kommer jag få äta upp säkert hur jävla länge som helst. bra jobbat crilla!"


alltså seriöööööst.
jag hittade ett gammalt inlägg från typ 2006.
jag skäms över mej själv, jag sa absolut inget fel den kvällen, den där grodan jag påstår att den hoppa ur min mun var ju typ ingen grej. jag försvarade mej säkert för att nån kille snackat med mej på krogen och försökte väl släta över det och förklara att den snubben inte raggade på mej.
men vad mitt ex gjorde efter den grodan är ju som ett skämt. han kastade verkligen glasflaskor omkring sej, slog handen hårt i en tegelvägg precis bredvid mitt ansikte (så hans hand vad helt svullen och blå dagen efter och han var typ orolig att han fått en spricka i den)och skulle typ spöa på en parkeringsautomat, fattar inte att ja var tillsammans med den killen. han har förresten precis fått barn, grattis till det!

No comments:

Post a Comment