Thursday, August 27, 2009

modebloggi 2.5.

hmmm, jag kanske måste köpa samma jack-jävel som tova.
hittar ingen lika polskt-horig som den.
och det är exakt den känslan man vill ha ha en leopard-päls.
faktiskt.

behöver även köpa nya jeans. insåg imorse att alla jeans i min garderob hade krympt!
eh ja....
JAG VET det är jag som lagt på mej, men samtidigt, när jag köpte alla dom där jeansen som ligger i min garderob var jag typ i mitt livs mest turbulenta känslosvallande period. mellan typ 18-22. jag gick ju uppåner i vikt som en jojo, mest ner eftersom jag ständigt blev hjärtekrossad, men hur som helst, lika bra att inse att om jag inte vill tok-banta kommer jag aldrig mer behöva köpa jeans i storlek 27-29. nu är jag ju mer.... hur ska jag säga, "kvinna", kurvorna sitter lixom kvar, trots att jag tränar äre inte riktigt samma sak att se sej i spegeln som när man var 18 och tight.
bättre att köpa ett par nya som jag faktiskt kan komma i utan att ligga på sängen och pressa ihop gylfen, känns ju sådär kul att göra.
skulle ju även va kul att faktiskt vara sugen på att använda jeans och inte få ångest varje gång jag tittar på min jeans-hög.
ska fan slänga bort alla dom där petit-jeansen som ligger där uppe och hånskrattar åt mej.
ja det ska jag, i eftermiddag.
då ryker dom, allihop.
hej

3 comments:

  1. köp samma! den är nog ett bra köp..

    ReplyDelete
  2. funtar lite dock på att köpa en svart istället, så kan ja köpa en leopardväska att matcha till,.
    så kan vi ha päls samtidigt och slipper ringa innan å fråga =)

    ReplyDelete
  3. haha..ja den svarta är väldigt fin den me..glansig o bra

    ReplyDelete