Friday, August 28, 2009

GODMORNING/STARSHINE

vi var så jädra trötta imrse, jag å leo, som två klubbade sälar gick vi runt och fixade i lägenheten.
kanske för att vi sov så sabla länge och bra.
jag var lixom skit trött redan vid åtta igårkväll, men höll ut några timmar till.
hade ju både jobbat och gymmat.
på gymet delade dom ut såna kellogs-bars, eller hur man säger.
såna som ser ut som en chokladkake-förpackning men som innehåller en bit ihop-pressat djurfoder med små hamster-bajskottar som topping.
den var inte så god, men det var ju nånslags choklad på och mitt godis-sug den här veckan alltså....MAN!!! bara för att jag bestämt mej för att INTE käka godis i veckorna.
allt jag tänker på handlar om godis, bakelser, bullar, chips, popcorn, snacks, glass etc....mmmm

nej nej nej inte tänke på det nu.
tur att det äntligen är helg så man kan få unna sej.
för det tänker jag banne mej göra, med råge

födelsedagsfest,namnfest,skogsfest(eh?)
en festernas helg helt enkelt

1 comment: