Wednesday, July 08, 2009

semester dag 3

jag och Leo hakade på Ben och Florence till Parken Zoo i eskilstuna.
där har jag inte varit sen jag var pytte, och då har jag ändå bara minnen av att fantomen inte var särskilt snäll.
men idag var det fantastiskt kul. att kolla på djur kan ju vara det roligaste i världen. apor är helt fantastiska underhållare. man borde ha en tv-kanal med bara apor som hängde omkring då skulle jag vara fastklistrad vid tv'n och antagligen garva ihjäl mej.
sen fotade vi oss som fantomen och guran, drack äcklig slusher i kemiska färger, såg ett modds, och snabbfikade i eskilstuna centrum.
för sen tog jag och leo tåget till örebro.
nu blire det borta-match semester till söndagkväll....minst.

puss
(tycker för övrigt att det suger att använda mam-papp's stenåldersdator, alla inställningar är annorlunda och allt tar dessutom hundra år.blä)

2 comments:

  1. hemma hos min mor och far tar det typ en kvart för google att öppna sej typ..

    ReplyDelete
  2. man blir ju lite nostaligisk av leo-bilden..eller ja,de där huvudgrejerna är det enda jag minns från parken...för det finns på kort

    ReplyDelete