Wednesday, July 08, 2009

semester dag 2

först gjorde jag ingenting. absolut ingenting.
sen åkte jag till åhlens fridhemsplan och köpte ny hår-toning.
mötte upp leo och tog lång-tåget till hässelby.
där vankades det supergod mat och ett peppat gäng.
tova hade lärt sej göra vitsås. jag vet inte hur man gör ännu.
dom ägde förresten kanske hundra avokados, det hade varit extrapris. jag vill oxå ha extrapris på avokados, det är ju min bästa grönsaksfrukt.

givetvis missade vi precis tåget när vi kom ut och skulle hem. fick vänta en halvtimme, då dök plötsligt regnvädret from hell upp. har aldrig hört ett regn regna så hårt. det var fan insane.
sen spelade vi mitt nyfunna spel på nya mobilen och vid ett var jag hemma i min trygga vrå.

idag väntar parken zoo med fantomenland och sen tågresa till örebro.
känns som jag glömt packa nåt. kan inte komma på vad det kan vara....hjäääälp!!!

No comments:

Post a Comment