Monday, March 16, 2009

plock.

känns som hela lägenheten är fylld med flyttlådor. och trots att en hel del av dem är fyllda redan syns ingen skillnad på att det skulle vara mindre grejer i lägenheten. hur mkt skit äger jag? och hur ska jag kunna packa när jag inte ens vet om jag får någonstans att bo? om jag får det inom 1½ månad är det lugnt för då kan jag ta med allt. om jag inte får det måste jag typ välja ut saker som jag måste ha för att få ihop en vardag, typ kläder och duschgrejer och så resten av mitt liv får packas undan och ställad nånstans. då måste jag tex packa undan min fina hjärtanljusslinga. min porslinskatt. min fina tantlampa. alla mina fina väggdekorationer.
jag kommer ju sakna ihjäl mej.
JAG MÅSTE MÅSTE få en lägenhet snart. annars dööööör jag.suck.

nu måste jag ensamsova som är mitt sämsta. och sen upp å jobba igen. trååååkve.
häjj!

No comments:

Post a Comment