Monday, March 16, 2009

inatt ja drömde olalaha

inatt drömde jag att jag var best-friend med blondinbella!!! VA!? (har jag läst hennes blogg lite för många gånger???) sjukt, och hon var dessutom skit otrevlig och jag vet att jag kände att hela situationen var falsk och spänd men ändå hängde jag ut med henne. sen blev jag skjuten i magen oxå, men doktorn gav mej bara lite droger för att det inte skulle smärta så mkt, nån operation tyckte han var onödig.
ibland önskar jag att man kunde spela in sina drömmar på video och kolla på efter, då skulle man iofs antagligen undra vad man var för sinnessjuk person.

igår kolla vi på "låt den rätte komma in", sjukt frän film. Fint foto som tusan och när filmen var slut var man alldeles matt. såna filmer gillar jag. otippade filmer.

back to jobbvecka delux. 7dagars. urs.
sa jag att jag är trött på't. JAG ÄR. som fan.
ciao.

No comments:

Post a Comment