Tuesday, December 02, 2008

ledig?!

åkte en sväng till stan efter att jag pratat med min arbetskamrat i en halvtimme. gnäll gnäll gnäll. thats all there is. och jag är fett trött på't.
skulle iaf köpa en julklapp åt mamma, men kom givetvis hem med en paljettmössa till mej själv. sjukt bra. och sen skulle ju givetsvis mina arbetskamrater ringa från jobbet 3 ggr till och gnälla. men prata med varandra istället för att ha mej som eran jävla mellanhand....uäääääh! jag är trött på att vara chef. man får ju aldrig vara ledig när man är ledig. IT SUX!!!



var på besök hos tova och 3veckors bebisarna. lyckades få en snabb bild på jakobina men inte knut. Galet söta, och trots att dom mest ville sova satt jag säkert i en timme och bara tittade på lille knut när han låg i min famn och gnydde. sjukt bra!

No comments:

Post a Comment