Friday, December 05, 2008

käraste jultomten

  • eftersom jag inte har nåt annat, överhuvudtaget, att se fram emot än ditt besök på julfton så tänkte jag lite snabbt säga vad ja önskar mej av dej.
    • årsförbrukning av tamponger, trosskyd, alvedon och andra mens-artiklar som jag HATAR att lägga en jävla massa pengar på.

    • en "dramaten" så jag kan storhandla i mataffären utan att få ryggskott när jag ska bära hem skiten. gärna i nån snygg färg, ex rosa.

    • biljett till chris brown-konserten 23 januari, gärna ett sällskap oxå så jag slipper gå dit själv.

  • löneförhöjning, jag vet att jag är värd det =)
  • en personlig tränare som lägger upp ett tränings-schema för mej och peppar mej att gå iväg och träna.
  • en stor rosa klänning med massor av tyll.

ja men det var väl allt. jag längtar och räknar ner dagarna tills vi ses!

No comments:

Post a Comment