Monday, September 08, 2008


whats up me allt detta regnande. kan det inte bara sluta snart så jag kan gå ut ur huset. jag orkar inte ta på mej regnkläder, orkar inte åka buss och vill inte bli blöt. enda alternativet då är ju att det slutar regna!
jag är i örebro för en snabbvisit och firande av syrrans födelsedag.
det är skönt att vara här tycker jag. man blir lixom lugn i hjärtat och själen (ok inte sist jag var här, men nu känns det så). Jag och Hanna ska gå på friskis ihop sen, så sabla gött att gå ihop med någon och träna. I sthlm får jag alltid gå själv, ibland är det skönt men oftast ganska tråkigt. ingen att skratta ihop med när det är såna där sköningar helt utan taktkänsla eller spännisar på gymmet.

igår var det stora bakis-dagen. Hade först en sjukt bra kväll i lördags, med förfest hos Jakob och sen en sväng till trädgården där Team Skidoo spelade skivor. massa dans och massa fylla. och glada miner. och jädrar va vi blev fulla, Leo och jag.

Men för Leo vet jag inte om det var så värt så som han mådde dagen efter. Jag måste ändå säga att jag är rätt bra på att ta mej i kragen och bestämma mej för att det inte går an att vara ett vrak en hel dag. orka må dåligt lixom. Men att åka buss till örebro igår på bakfyllan var kanske ett av dom värsta jag gjort. FY FAAAAN vad jag mådde dåligt. uääähk! inte ok. får bli bättre på det där med baksmälla. mycket bättre.

dusch och paketinslagning nu. sen ska ja ringa jonas och se om han vill ses över en kaffe eller två.


No comments:

Post a Comment