Wednesday, September 10, 2008

och för alltid ska vi götta oss.

bästa dagarna på länge.
jag vet inte vad det är men örebro alltså.
jag gillar verkligen att åka dit och hälsa på.
nu känns allt så bra där, bättre än hur det känns i mitt andra hem stockholm för tillfället.
och så bor ju hanna där.
sjukt vilken bra tjej hon är.

åkte tillbaka imorse. till stockholm.
med buss. 07:45, urs. för tidigt för mej.
i arboga klev det på en av dom tjockaste killar jag sett, han satte sej givetvis bredvid mej.
och sen läste han sport-bladet över hela sätet, mulade i sej dajm-godis och cola, snusade lös-snus och tog lixom upp varendna millimeter av sin plats och lite av min.
ja kände mej så instängd där jag satt vi fönstret att jag nästan fick ett klaustrofobiskt anfall.
men så lyckades ja somna ifrån alltihopa och vaknade lagom när vi var framme.
kom till lägenheten där leo målat om min vägg till en fin trädgård.
snällve är var han är.

No comments:

Post a Comment