Tuesday, September 16, 2008

MEN ORKA.

jag kunde inte somna igår. och jag blev skit-förbannad, för så här blir det varenda gång jag inte sover ihop med Leo nuförtiden. Ska det behöva vara såhär nu varenda gång vi inte sover ihop? att jag är pigg överallt och får ingen ro? as-störigt iaf.
Låg och kollade youtube-klipp halva natten och sen bestämde jag mej för att släcka och försöka åtminstone. vred och vände på mej och funderade på allt som gick att fundera på och när klockan visade 05:30 då orkade jag inte med mej själv. så då var det som att hjärnan och kroppen fattade och så slocknade jag väl nån halvtimme senare.
08:30 väcks jag av "rumba i engelska parken" som hanna styrt över på min mobil så jag kan ha en käck väckningssignal. http://www.youtube.com/watch?v=j1iTS0Mwpu4
08:30 är tiden jag har inställd när Leo sover här eftersom han typ ska upp då, inte jag, och INTE idag. men vaknar gör jag ju och sen kan jag inte somna om. trots att jag bara typ sovit 2 ½ timme.

jag orkart inte. vad ska jag göra. Leo kan ju inte sova med mej varenda natt.
suck.
nu ska jag gå ut en sväng, få lite luft, så kanske jag vaknar till en sväng.

förresten, jag vill gå på Arn, den nya, vill nån gå med?

No comments:

Post a Comment