Wednesday, August 13, 2008

deppo-08


ja kunde inte somna igår. låg och lyssnade på fina skivan med mustasch-farbrorn på omslaget. det gjorde lixom ont i hela mej, både träningsvärk efter träningen och lixom inuti, som i hjärtat och själen. som att jag fick en släng av djup depression över en kväll, så kändes det. ja ville bara böla. men det gick inte heller. inte sova, inte böla.

när ja väl lyckades somna, gud vet när, så drömde jag om att ja skulle sälja en snowboard i butiken, men skar upp bröstet på stålkanten för att den var så sabla vasst slipad, och det var blod överallt.och sen var jag på ett slags fjällhotell med han dreadlocks-snubben från örebro och alla som var där var skit-packade utom jag. och alla skrattade åt mej. kanske för det uppsnittade bröstet, jag vet inte. inget kändes iaf bättre när jag vaknade och nu är man åter här på jobbet och ska låtsas vara gladast i hågen.

good luck.

ikväll blire iaf tapas och adrian blanca konst.

hej

No comments:

Post a Comment