Monday, June 09, 2008

LOOOOVELY.

jag knyckte med mej Leo från storstadsbullret och tog tåget till örebro för bästa långhelgs-semestern på länge. and this is what we did:
badade i 3 olika sjöar.
åt godaste maten.
hängde ut med magnusson-parents-deeeelux.
träffade massa av mina fina vänner.
lyssnade på ett band.
drack dagens i 2 olika parker.
cyklade runt i stan och kollade in all konst som ställts ut sen jag var där sist.
var på "oh jays!" och firade jonas.
dansade tills svetten rann.
käkade mcdonalds-mat på nattkröken hos hanna.
åt massa gott hemmagjort fikabröd.
löste korsord i äkta tant-stylee.
skrattade åt lisas gips.
vilade på diverse filtar.
testade copper-toppern.
fick besök av mormor gurra.
sov i ett tyst rum.
och blev ännu mer kär.

tyst och skönt och finaste vädret. och jag hade saknat örebro-sommar-style massor.
så jag far nog tillbaka igen redan nästa helg.
lika bra det kan ja tycka.
nu är det back to reality aka jobba på T-12.
trååååkobert.

No comments:

Post a Comment