Monday, June 09, 2008

3 very important things.

1.WOHOOO!!! jag var precis och handlade tomater samtidigt som alcazar-Andreas. lyckligaste stunden i mitt liv..typ. och ja var skitnära att börja skråla "crying at the discoteque".
tur att ja inte gjorde't.
han skulle handla sallad. och laga mat med hon humor-bruttan jag inte kan namnet på.
dom var säkert best friends. jag önskar att det hade varit jag och andreas istället.
jag hade mer än gärna lagad mat med honom och gått armkrok ihop på klippet.

2.VAR ÄR ERNST!?
satte mej för att kolla årets sommartorp och nu har jag kollat i snart 25 minuter, men VAR ÄR ERNST? när kommer han? visserligen är inredar-snubben pretty damn hot och dom spelar den där "its tuuuueeesday afternoon"-låten ja gilalr så......men VAR ÄR ERNST.
ja måste säga att jag är besviken.

3. imorrn är jag ledig. VAD ska jag göra. jag måste ju göra något....kanske köpa säng.
jag går nämligen i säng-köpar-tankar.

No comments:

Post a Comment