Saturday, May 31, 2008

utgång = hemgång

ja borde stannat hemma ikväll.
då hade jag sluppit ödsla en timme på att fixa frillan, sminket, kläderna, rätta modet och drickan helt i onödan.
för det vare. big time. blev lixom lite övertalad, redan igår, att följa med till trädgården när leo skulle spela. kul tänkte jag. bara att den enda på stället ja kände var leo ocha han skulle stå bakom skivspelarna hela kvällen. och det började ju även med att jag tappade bort dom och gick lite en aning vilse i trädgårn bland alla snorkiga sthlm'are. JA DOM VAR SNORKIGA!!!och var dom inte snorkiga var det bara killar med samma style som försökte ragga på en....NEJ TACK!
hittade leo och hans vän, stod och hängd med dom en liten stund innan jag insåg att det skulle bli tråkigaste kvällen i mannaminne att stå där och titta på när dom spelade skivor, för ut i snorkigheten ville jag inte igen.
så jag gick hem.

och här är jag nu, knaprandes på en knäckebrödsmacka och drickandes en göttig öl.
jag är nog mitt bästa sällskap.
HÄJJ!

No comments:

Post a Comment