Thursday, May 29, 2008

Uppdatering: OND BRÅD DÖD

ja jag skulle ju ha rånbögmördat en snubbe där förra torsdagen. nu blev det inte riktigt så att jag gjorde det.
Kom till jobbet med den rätta killer-inställningen och började med att lägga en lååååång jobbig suck när jag klev innanför dörren. Och där stod han, mord-offret, och hejade såklart ovanligt glatt.
kom fram till mej och frågade hur läget var och jag svarade att det var sådär och att jag kände mej fett stressad över allt jag skulle försöka hinna med samtidigt som jag blivit pådyvlad extra jobb från butiken. och då kläcker han ur sej "men skulle det underlätta om du slapp komma in dom där 2 timmarna imorn, jag kommer ju vara kvar i stan så jag kan fixa det istället!"
VA? kunde HAN vara snäll och erbjuda sej en sån sak, klart som tusan att jag sa att det skulle underlätta. senare berättar min butikschef för mej att han sagt till henne "klart hon inte ska behöva jobba på sin skolavslutningsgrej, vi behöver ju inte vara några skitstövlar!" (eh...hallåååå hade du inte redan varit det tidigare i veckan,sabla idiot!).
men sen kom droppen som fick mördaren att kasta in handuken, han gav mej beröm och massa bra kritik för mitt arbete, både i sthlms-butiken och framförallt i örebro butiken. och om det är nåt jag är, så är det en sucker för beröm och bekräftelse.....
så det blev inget mord.
inget alls.
jag kände mej till och med glad på jobbet och hade kul.
och tjock-monstret fick leva så han kunde göra livet surt för oss i helgen istället!
BRA JOBBAT CRILLA!!!!

jaa så kan det gå i vår herres hage.
nu ska det lapas sol to the bone. hej

No comments:

Post a Comment