Wednesday, May 21, 2008

OND BRÅD DÖD

nu är det bestämt, jag måste ha ihjäl en person.
ja tänker inte skriva ut hans namn här men han jobbar på kontoret på T-12 och har flippat totalt.
förut var han ändå helt okej, nu är han ett tjockt monster som måste dö.
ja kommer inte kunna jobba kvar där länge om han finns around.
i måndags sa han bla till min butikschef "nu ringer du crilla och säger att hon ska jobba på fredag, fråga inte om hon kan eller har lust, säg bara vilken tid hon ska komma in och att du räknar med att hon kan" (trots att jag sagt i god tid att jag inte kan jobba mer än mitt schema den här veckan för att vi har avslutning i skolan och massa jox).
och jag fick då svara att jag inte hade tid och att jag redan sagt det...men efter många om och men erbjöd jag mej ändå att dyka upp 2 timmar så mina kära arbetskamrater ska kunna gå på lunch. jag är ju äckligt snäll...
och han är bara jämt en tjurig jävels om ställer orimliga krav och bara räknar med att alla kan ställa upp och göra som han vill. han är orsaken till att alla slutar på t-12 hela tiden och att företaget inom en snar framtid kommer ha en fet kris. så äre ja är helt säker.
det är tur att kontoret ligger i göteborg så jag slipper se honom särskilt ofta.
imorn ska han till våran butik och göra...gud vet vad.
det är då jag ska slå till...räkna med rubriker på fredag.,
det är JAG som kommer vara på löpsedlarna.
big time!
OND BRÅD DÖD.....

No comments:

Post a Comment