Monday, May 19, 2008

leolyxxx

han älskar robotar, tropikhjälmar och att rita.
han pratar med tant-/hiphopslang.
har en miljon fina tshirts och gillar sneakers lika mkt som jag.
det ska helst vara skogsgrönt och brunt. och orange,....
han är en sucker för närhet och använder slut all min goda lotion.
han älskar inte korv och inte disneyfilmer. inte musikaler alls.
men däremot är han en fena på bra musik....och pepprar mej med göttig soul och dansanta låtar från way back.
och han låter mej ha sång-sessions i sängen vareviga kväll utan att klaga alls.
SA JAG ATT JAG ÄR KÄR I DEN HÄR SNUBBEN OXÅ...
det är jag. big time.

3 comments:

  1. Du glömde punkterna snackar 80% skitsnack, får Polen och Finland att låta som paradiset och tror att 16-bitars nintendo är verklighet.

    reds.anm.

    ReplyDelete
  2. lasa hela bloggen, ganska bra

    ReplyDelete