Saturday, May 17, 2008

hanzl på besök.

fredagskvällen tillbringades at my mansion. leo dök upp så jag kunde visa upp honom. vi åt pannkaksmat, kollade på sämsta filmen om en mumie, åt lite nuts å lite chirre och hade en skön chillkväll.

idag drog the sunco squad till peak-butiken och spelade lite skön reggae och soul för alla som orkade sej upp på stan i småregnet.

sen dog alla mina planer och jag fick åka hem själver, så nu sitter ja här och funderar på vad jag ska göra.
alternativen jag har:
kolla på "alla älskar alice" på tv3.
våldgästa leo's häng-out
prova alla sms-tjänster som jamba erbjuder
skriva en bok
dricka upp all sprit jag äger och bli klapp-full
hälsa på min granne tom backlund och kolla vad han sysslar med en lördagkväll som denna
köpa hemanent och go curly

jaaaa du...va sjutton ska ja välja.

No comments:

Post a Comment