Sunday, May 11, 2008

ja gör örebro. det är fett.
igår kom jag hem till mor och far där det bjöds på godaste salladen med lyx såsom fetaost och jox. sen tog jag på mej min "beverly hills 902 10"-klänning och cyklade in till stan för att träffa hanna å klara och gänget. mitt gamla gäng. trevliga kisar minsann. ja spelade upp lite mariah carey på min i-pod och höll låda om min snubbe, som för övrigt var i malmö på ett ytterst prestige-fyllt rit-battle, han är nåt att hålla låda om kan jag lova.

cyklade hem igen vid elva. förbi brunnsparken där Sten och Stanley hade konsert, det var massa folk. värsta pådraget. ett tag funderade jag nästan på att gå in, min blommiga klänning hade gjort sej utmärkt på ett dansbands-dansgolv. men jag avböjde och cyklade vidare.
kom hem och hittade en gammal dagbok. ja skämdes när jag läste den. urs vilken hemsk människa jag varit. urs och fy. jag ska bränna den där sabla boken och låtsas att det aldrig hänt.
urs...

senare fick jag sms av Leo, dom hade förlorat rit-battlet. OH nä. jag som planerat att till nästa gångs låd-hållning även skryta att ja har en snubbe som vunnit rit-battle mot ett gäng britter. men ack!
-----
idag vaknade jag av att jag höll på att frysa ihjäl samt att det var helt tyst. kontrast-vm mot hur jag har det i sthlm. men skönt. hellre kallt och tyst än dödsvarmt och med en motorled genom vardagsrummet. åkte med familjen till suttarboda och tog med mej maria's sara på en promenad till en sjö medans dom andra letade kontroller.
det var så sabla skönt. helt lugnt och fridfullt,. med fågelkvitter och sol som värmde. JAG VILL HA MER SÅNT. MER MER MER. jag KAN INTE få nog av naturen. det går bara inte. helt omöjligt. gaaaah. naturnörd-jag.

nu ska jag handla skor. jag har spanat i en månad. nu ska dom bli mina.
äntligen.

No comments:

Post a Comment