Friday, May 09, 2008

clowner och grannar och diverse jox

idag var det clown-näsans dag i kungsträdgården. Grafikskolan var där med ett tält där man kunde trycka t-shirts. Fanny och jag var på plats redan kl 10,l fast resten av gänget kom tidigast elva (och med resten av gänget menar jag ju som vanligt den vanliga klicken som alltid är med och ställer och upp och är intresserade av att ha kul på skolan) och sen stod det tydligen i utskicket att alltihopa startade klockan fyra, men vi hade saker att göra. det skulle tryckas egna tröjor, drickas dagens hela dagen och målas på en husbil. och det var en galet soft dag. bästa vädret och trevligaste hänget.
oh om alla dagar kunde vara så. har inte känt mej så totalt ostressad på länge. jag vill ha mer sånt. mer. mer. mer.

nu efter clowndagens slut. efter clownspex, eldshow och efterfest med billigare öl om man hade clownnäsa så kom jag hem till ett disko. inte i min lägenhet, men kanske 2 våningar upp. men jag lovar, det låter som om det vore i min lägenhet. dom spelar ena disko-hiten efter den andra.
härliga tider....om det nu inte vore så att ja skulle jobba imorn och verkligen behöver sova. får hoppas att alkoholen gör sitt ikväll...

sa jag förresten att jag äger en biljett till örebro.- imorrn klockan 17:06 går tåget. jag kommer sitta på. det ska bli skönast å länge.

hejdow

No comments:

Post a Comment