Sunday, April 13, 2008

ett avslut.

jag vet inte VAD jag håller på med at the moment faktiskt.
allt som händer runt omkring mej och i mitt liv känns luddigt och lixom som att jag ser alltihopa utifrån mej själv. som på en film som man tittar på genom smutsiga glasögon.
ärligt talat känns det som jag inte alls hänger med.

fredagens fashionshow var iaf så sabla lyckad. roligast på länge.
trots att jag stressat sönder dagen, inte ätit något och drack lite för mkt vin precis innan så jag var lite snurrig i bollen när jag skulle ut på cat walken i min hjärter-dam dräkt. och sen lyckades det bli lite för mycket av det goda och jag staplade hem efter ett besök i huset på kullen.

jag är inte bra!
och den här bloggen har blivit ett ställe bara för gnäll och bitterhet.
ja ska avsluta den.
adios

5 comments:

  1. Kullen? Polisen?

    ReplyDelete
  2. Vad synd, just när jag har hittat hit genom att googla på mig själv lite. Kul beskrivning av min jympa i ett tidigare inlägg ;)

    ReplyDelete
  3. du kan inte sluta nu när t.o.m. Gottfrid THE MAN har hittat till blogg! ha ha!
    -minna

    ReplyDelete
  4. Nej Criz, sluta inte!

    ReplyDelete
  5. haha nej inte polisen. min klasskompis bor på ett hus på en kulle.

    HAHAH gottfrid hittade hit.galet.ditt pass var så bra i höstas och nu har ja inte hunnit gå nästan en enda gång. buhu!

    ReplyDelete