Wednesday, April 16, 2008

det är rosa, jay och luv.

På lördag äre dags. då blir det rosa vernissage på galleri hang-ups.
jag, kaisa, catalina och fanny ställer ut lite grejer vi har gjort på skolan.
det blir nog nice, fast jag är så saaaabla stressad över att mitt shit inte är klart. far from. om jag nu inte tar min B-plan förstås....hmmm vi får se.
ska se över allt imorn.
har ju inte hunnit, jobbat röven av mej på T-12 sen i fredags. men det är bra, jag behöver ju stålarna. kanske blire ett par nya sneakers?!

idag hookade hanna upp oss på biljetter till jay-z i sommar. det kommer bli fett. ja längtar....

och förresten så pirrar det. ja det gör ju det.
pirr pirr pirr.
och ja gillart. mer än va ja törs
.
Smörig soul, rit-maraton, robotar och hårvolym-fix.
JAG GILLART!

No comments:

Post a Comment