Thursday, February 28, 2008

MEN TJUT DÅ!!

här kommer en intervju med mej själv angående gårdagen.

Jag själv 1:
jaha och varför var du så tjutig igår då?
Jag själv 2:
meh det är väl uppenbart. var det nåt som var bra igår????
JS1:
ja, du var väl på "bra begagnat", det var väl kul?
JS2:
KUL??? först gick ja ju upp i ottan för att komma dit i tid klockan tio, sen kom jag ju dit och då upptäckte jag ATT DOM INTE ÖPPNAR FÖRRÄN KLOCKAN TVÅ!!!så då fick ja ju åka hem igen.
JS1:
jaha ojdå, men då hade du ju lite tid att göra annat vettigt där emellan?!
JS2:
och det tror du jag gjorde??? vettigt....OH NO! jag satt och raderade bilder från facebook och fixade Sunco's gamla myspace, som vi inte ens använder längre. låter det som vettigt va?
JS1:
hm...eh...ne kanske inte. men kunde du inte ringt nån gammal örebro-vän då? nu när du ändå var i stan?
JS2:
jo jag ringde ju hanna kanske ett tusen gånger, men bara för att jag råkar komma hem behöver ju inte det betyda att alla släpper allt dom har att göra för att umgås med mej!!!
JS1:
hmm..ne det förstås, jaha men du kom iväg till "bra begagnat" sen iaf?
JS2:
klart ja gjorde. och jag stod länge och höll i ett jätte fint Carl Larsson-häfte med 12 av hans bilder, (sa ja att ja älskar Carl Larsson-bilder), och det kostade bara 50 spänn......MEN SEN KÖPTE JAG DET INTE!!!!! och anledningen tänker jag ionte ens yttra mej om. Jag kan numera klassa mej själv som DUM I HUVET!
JS1:
nä nu tycker jag att du tar i lite, men ok fine, lite dum i huvet är du allt. och sen då, vad tjöt du mer över, för det där kan väl omöjligt vara allt?
JS2:
klart det inte var allt, sen skulle hanna iaf dyka upp och kolla på film med mej, men det drööööjde sån sabla lång tid och jag blev jätte uttråkad och satt och tjurade som värsta tonåringen. och var gnällig mot mina föräldrar heöt i onödan, ja och då blev ja ännu tjurigare. Sen kom hon iaf och så kollade vi lite film, men sen vankades det käk så då var vi tvungna att avsluta mitt i.....IRRITERANDE!!!
JS1:
men du visste väl om att ni inte skulle hinna se allt, ni skulle ju på musicquiz hela gänget.
JS2:
ja jo sant sant, så sen åkte iaf jag, hanna, mamma å pappa till Harrys och gick på musicquiz. Och bara för att förstärka min tjutighetsdag så var ju såklart mitt jävla ex där. MEN ORKA!!!
JS1:
ja han hade du ju kunnat slippa, han är ju faktiskt en sabla korkad snubbe.
JS2:
Ja och så skulle han såklart komma och vara käck mot mej och min familj.SAY WUT? Och hade alltihopa bara varit en film hade jag talat om för honom vilket sabla mongo han är, gett honom en dansk-skalle och sen hade hela Harrys jublat och lyft upp mej på axlarna och så hade alltihopa blivit en enda festlig carneval. men icke.
JS1:
haha, jaja., men honom bryr vi oss ju ändå inte om. hur gick quizzet? vann ni som vanligt?
JS2:
eh nä....såklart. det var ju tjut-dag. vi missade på röda tråden och där förlorar man lixom 5 poäng. Så vi fick åka hem utan vinst. suck. jaha thats it. fattar du nu varför ja var tjutig?
JS1:
ärligt talat crilla, ja tycker kanske att du inte behövt vara riktigt så tjurig över allt det där. hade du pms eller?
JS2:
meeeåååååååhhhhhh...så typisk fråga! "hade du pms eller?"
JS1:
haha ja men hade du det då?
JS2:
JA HELVETE!!!!!

1 comment:

  1. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA CRILLA I LÖÖÖÖÖÖÖÖV YOU!

    Kyss Elin

    ReplyDelete