Wednesday, October 10, 2007

tisdaug

jag får alltid blogga en dag efter att saker hänt eftersom jag inte äger en dator med internet, jag äger inte ens dator alls, och den enda dator jag har tillgång till är den i skolan. Och jag skulle nog inte få för mej att åka till skolan sent på kvällen bara för att blogga om något som hänt mej under dagen, det verkar lite over the top faktiskt.

Igår hookade jag upp med kalle efter skolan och vi tog en promenad i solens sken. Sen åkte vi till my crib och styrde dödsgod pastasallad, kanelbulle-vm och så kollade vi på sunkiga "andra avenyn" på tv. Kan lätt vinna pris i sämst tv-program som ja ändå måste titta på.
Sen åkte Kalle iväg på galej och jag fortsatte kolla på skit på tv och somnade vid tolv.
jag har blivit så trött av mej nu för tiden. Orkar inter va vaken alls länge och sen vaknar jag runt 5 på morgonen och kan inte somna om. och så ligger jag och lyssnar på mina grannar när dom går upp och gör ordning sej för att gå till jobbet (eller var dom nu ska) och sen somnar jag om lagom tills jag ska gå upp och då är det helt fruktansvärt att ens försöka ta sej ur sängen. men jag brukar lyckas med det oxå. Så som jag så galant lyckas med allt jag gör.
och nu orkar ja inte skriva mer...hej

No comments:

Post a Comment