Monday, July 23, 2007

örebro

två topp-kvällar på en helg. en födelsedagsfest och en parkhängs+utegångskväll. med mina bästa vänner, båda kvällarna. jag säger som jocke, "vi har alltid så sjukt kul när vi går ut nu". och så äre verkligen. det är galet bra!

nu är det bara en endaste vecka kvar på jobbet. sen gör vi slut, jag och T-12 i örebro. det känns sorgligt. blev lite lessen i magen i lördags när malin gick hem och vi sa hejdå, och så sa hon "jaha vi ses på....näe just, jaha när ses vi då?"
jag får komma förbi och hälsa på lite tror jag. kanske hänga lite på t-12 på semestern.
semestern ja, undrar hur jag ska fira den. måste nog åka lite utomlands. skulle vilja åka till barcelona. helst när tågluffarna är där, härja lite med dom. det vore kul.
näeee nu måste ja jobba och sluta tjyv-syrfa.

ikväll kanske det blir "rapport till himmelen". hoppas!

No comments:

Post a Comment