Wednesday, June 13, 2007

ta tillbaka gator.

idag skulle jag handla en bok. för jag fick sån sabla läslust att jag höll på att välta. men så hittade jag absolut ingen jag ville läsa och det gjorde mej fruktansvärt frustrerad. och inte nog med det på jobbet var det kvavt, tråkigt och ensamt. jag blev omotiverad till tusen och ville nita nån. åt en nektarin och drack red bull för att pigga upp mej. inget funkade tills jag slutade, träffade staffan, åt en dajm och tog en cigg. det funkade. sen var jag plötsligt gladare. och så lyssnade vi på bra musik i hans nya lya och pratade om the old days. trevligt värre. fick bästa kramen på länge innan jag skulle dra och sen var det bara att cykla hem i duggregn och det gjorde inget alls.
kollade pussycat dolls hemma, jag ska inte bli en. verkar ovärt.
nu blir det sleepytime. orkar inte med såna här sena nätter vareviga dag. näääru!

No comments:

Post a Comment