Sunday, June 10, 2007

bajs å bra.

känner mej alldeles tom inuti.
efter veckor av ständigt festande och galna upptåg sa lilla kroppfan till att nu är det dags för en liten liten paus. den räcker väl till på tisdag antar jag!
hade en sabla bra dag idag. bästa gänget drog till leken och badade. och solade. och fikade. och lekte med en boll. det var kanon väder och jätte trevligt. jag vill göra't varje dag. kan jag få?
sen blev det söndags-pizza och sen skjutsade jag hem alla till sina diverse bostäder, och så slutade dagen med att vi satt hos jocke och kollade Marie Antoinette och jag blev alldeles kär i Jamie Dornan som spelar svensk greve i filmen. ja vilken topp-dag må jag säga.
och imorrn ska det jobbas och städas. har bokat hem ett par vänner som ska få stötta mej i städningen, jag orkar inte ta tag i det utan stöttning.
jag skulle oxå kunna tänka mej att ligga i gräset och titta lite på jamie dornan. ja visst.

No comments:

Post a Comment