Sunday, August 20, 2006

"men vi skulle ju ligga med varandra"

haha, lördagskvällen blev kul. som jag trott.
rå-trevlig förfest, en cykeltur som inkluderade blod på en hand och blod på min fina rosa jacka (sablar), sen var det hiphopyeah-fest på satin. för kul. VM i mustascher, roliga uppraggningar och pinsamma "scenuppträdanden". sen gick vi (jag,hanna å jossi) i ultraspöregn till McDonalds, käkade pommes och hängde lite. hanna försökte sälja sitt paraply för en hundring. tur förna att hon inte gjorde´t.
sen skickades det roligaste natt-sms:en och poserades framför stor-fläkten.

(alltså ärligt så passar jag verkligen sjukt bra i mustasch.)

och idag har jag bevisat att jag ÄR snabbast på gustavsiksrakan, även bakis.
jag inte bara blev nominerad jag vann oxå....TACK ALLA SOM STÄLLDE UPP!!!

No comments:

Post a Comment