Monday, August 21, 2006

jag gillar inte dej just nu....

...men mest gillar jag inte ångest. sån där sabla ångest när det lixom kryper i hela kroppen och man helst skulle vilja krypa ur sitt skinn och försvinna hundra tusentals mil härifrån till nånstans där ångesten inte fanns. sabla fitt-skit.
men var otrevlig då, var det bara! OH MORR!!!!
hur är det så att saker kan vända på en sekund.
hur kan en person vara ultra kärleksfull och säga att den älskar en och att man är det viktigaste i ens liv ena dagen och nästa dag vara som förbytt och inte vilja ha nåt med en att göra längre.
jag förstår inte. näe det gör jag verkligen inte. jag är ledsen!
nu ska jag skriva klart den där texten. hej

1 comment:

  1. crilla var inte ledsen i hjärtat.
    om du är ledsen imorrn så ska vi gå ut så att du blir glad. om du är glad imorrn så ska vi ändå gå ut. och bli ännu gladare. imorrn är det sista kvällen med gänget! du är ju aldrig på msn så vi kan ju aldrig planera något! kom igen, vi hörs imorrn. puss!

    ReplyDelete