Thursday, June 01, 2006

livet. 31 maj 2006



-jag jobbar på t-12 i princip varenda dag som går att jobba på. där dom första två-tre timmarna bara går ut på att vänta ut tiden...ja jag försöker hitta på bra saker, men man kan inte hänga om allt varje dag, nä faktiskt inte!
- jag umgås med min stora kärlek och det är oftast inte tråkigt nånstans. det är spännande att man kan lära sig så mkt nytt om en människa varje dag fast man umgås nästan hela dygnet runt. men det finns nog ingen som är så bra som johan, robotspråk, crazy-dancing, 80's-styleeee, reclaiming the streets of adolfsberg, tourettes-light och sååå jävla mycket kärlek!
- tunga björnar/heavy bears har startats och är ett gangster-tufft longboard crew som gör gatorna of örebro. och som ibland tar ett glass-stopp och vilar benen!
- jag längtar tillbaka till onsdags-hip-hopen. roligare träning har jag aldrig sysslat med, faktiskt!
- klara, vilken fantastisk människa på en hel jävla massa sätt. du är helt galen och du vet det!!!
- hanna, söt som en hel påse lysmelk, jag gillar henne en hel jävla massa för hon är sig själv ALLTID.
- mamma och pappa, jag saknar er när jag inte är hemma, massor. ni är bäst.
- imorr är det dags för slutpläderingen, "ally mcbeal" ska säga sitt och sen hoppas vi tjyvsen åker in på lifetime! bura in dom bara, jag misstycker INTE, inte alls.
- för ungefär exakt ett år sedan var jag hyffsat ny-dumpad och jätte lessen, i år ser det inte likadant ut. har tänkt en del på det där som hände för ett år sedan, men....det är ju inte min förlust direkt. jag fick ju nåt way better.........!

jaha och idag på jobbet spelas det:
air - cherry blossom girl
spånka nkpg ft marit bergman - she can't love you
interpol - evil
och så ringer det gubbar och frågar om vi säljer snölås (i maj lixom)!

hejdå suckers!

1 comment:

  1. oooh sweetie! thanx för dom snälla orden. i like u sooo mycket! mest!

    ReplyDelete