Friday, May 26, 2006

never too much

det är konstigt det där med att vara kär, hur allt annat verkar så himla obetydligt.

hade en sjuk fylla i onsdags. tack adam för att du bjöd på allt du bjöd på men stupid mej som skulle dricka upp allt...haha. jaja torsdagen spenderades i ett horisontalt läge, drickandes cola och ätandes klyftpotatis.

Nu är det inte så himlans långt kvar tills jag ta med min darling på hans premiär festival. jag ska lära honom allt jag kan och lite därtill. det som återstår är att övertala hannakin att hänga på, ska göra en power point presentation och visa för henne att det inte är någe farligt.

all work no play. idag regnar det (som vanligt).

drömde att jag hade 12 sköldpaddor hemma, och så skulle jag göra rent deras akvarium och då var jag ju tvungen att plocka ur dom därifrån, och då smet dom allihop och jag fick ägna hela dagen åt att jaga sköldpaddor i huset. suck, jag som inte ens är särskilt förtjust i sköldisar.

goodbye, hjälp jag såg en haj!

No comments:

Post a Comment