Thursday, April 13, 2006

the snake

äh jag stylar frippan så jag blir ÄNNU blondare, det är ju faktiskt påskhelg och då gäller det att vara snygg, iaf vad jag har hört. och så är det ju en jädra massa utekvällar som gäller och alkohol ska förtäras i mängd och jag satsar på "blondes have more fun" och ja fan du fattar....
det är iaf därför jag ser ut som ett UFO på bilden, med folie i skallen och den där snygga minen.


mina 5 bästa låtar denna vecka:
1. Delays - valentine (äre en kille eller en tjej som sjunger? hursomhelst bäst just nu)
2. Melinda Vrede - relationsteorin ( vad hände med Melinda, värsta hiten hon gjorde ju)
3. Rob'nRaz ft. Lorén - The Snake (och jag vill bara skaka på stjärten)
4. September - la la la (never give it up) (hur himla bra som helst, September kan vara som världens bästa)
5. Salt'n'Pepa - push it (en gammal klassisker som bara aldrig blir dålig)


förresten, harlén, vad hände med vårat april-bröllop och honey-moonen till hyddan på stranden???
ska vi skjuta upp det till sommarn?

adjöt
kokosnöt

No comments:

Post a Comment