Saturday, April 15, 2006

faster pussycat kill kill


igår blev jag igen (för säkert fjärde gången) utnämnd till årets ultra-mongo.
jag tänker inte skriva något tack-tal för så jävla kul vare inte.
det råkade bara hoppa ut en ilsk liten groda ur min mun när jag och full-som-en-kastrull-johan var på väg hem från krogen. och det var jätte dumt och johan blev arg och kastade lite diverse glasflaskor i marken, testade hårdheten på en tegelvägg och försökte slå ut pengar ur en parkeringsautomat. Jag var dum i huvet och det kommer jag få äta upp säkert hur jävla länge som helst. bra jobbat crilla!

i övrigt var gårdagskvällen en helt galen kul kväll. bästa dansen, bästa kalle J, bästa ölen och bästa sällskapet. förfesten var ytterst trevlig. det pratades mest om party&porr-resan (det där låter nu i efterhand jävligt vidrigt) och lyssnades på den bästa girlpop:en som gjorts.

idag är det påskafton. ROCK ON PÅSK!!! mina vita skor är inte vita längre och jag har fått allergi-utslag på hela kinden (ytterst sexy inför kvällens utegång). Ska till momor gurra och käka påskbuffé och måla påskägg. och jag ska ha nya klänningen på, för det är ju kalas.
och ikväll äre som sagt utegång, hello saferide och firefox AK spelar. jag tänkte vara full och glad och skitsnygg (trots allergi-utslagen).

adjö suckers.
vi ses när vi ses.

No comments:

Post a Comment