Monday, January 30, 2006

"snabbköpskassörskan i kvarteret där jag bor...."


livet rullar vidare. Jag gör illa mej på jobbet på jobbet och får ringa efter plåster. Jag äter tonvis med choklad fast jag redan tycker att min mage putar ut mer än nödvändigt mycket. jag har hattfester med johan. jag sover och sover och sover, som om det vore mina favorit hobby nr 1. jag dricker alldeles för mycket öl och får gå till jobbet med baksmälla. jag bjuds in på hemmaspa och casablanca-kvällar.jag tappar bort klara i allt virrvarr. jag får mens exakt när jag ska varje månad, men är fan inte gladare för det. jag läser böcker om viktigheter eller serieböcker om festivalkärlek. jag saknar hanna när hon inte är i stan. jag har slutat skriva i min vanliga dagbok. jag längtar efter office-kvällar med popcorn och morronrocken. jag är glad och pirrig och snart 22. hejdå!

No comments:

Post a Comment