Saturday, January 28, 2006

Far åt helvete, Mor åt gröt

kära dagboken.
nu ska jag uppdatera lite om vad som hänt i mitt ytterst händelserika liv dom senaste dagarna.

Torsdag 26/1-06
Idag har jag jobbat igen, det var jag som öppnade så jag var ensam i butiken fram till 14:00.
då passade jag på att:
- rädda krukväxten i köket från att dö.
- äta cocosbollar som cocosbollsmannen utanför lämnade till oss. Två kartonger fick vi. tack tack.
- göra ytterligare ett försök till att bryta mej in i godisautomaten som står bredvis disken. Lyckades dock inte den här gången heller. man måste tydligen ha rätt nyckel. men jag tänker inte ge upp för det,.
- äta daim, som vi fick av godisautomat-tanten efter att hon varit inne och fyllt på med nytt fräscht godis.
- lyssna på Jack Johnson i en timme, shout out louds i en timme och sen lite blandat som jag lagt in på datorn.
ja det var väl allt som hände på jobbet. man kan inte tro att jag egentligen jobbar i en snowboard/surf-butik. men det gör jag.
Ikväll åkte jag skåpbil (jävligt gangster) sen klädde jag på mej gangsterkostymen och sköt vilt omkring mej med soft-air pistolen. och så drack jag vin och åt toast(ogangster).

fredag 27/1-06
idag har jag haft spenderar-dag. gick på stan innan jobbet. (jävla hindersmässan som är överallt i hela stan man blir galen.) Köpte en svinfin vårjacka. ganska billig var den oxå. men mest fin,. sen var jag på lunchdejt med johan h!, om vi skaffade barn ihop skulle det antagligen bli musikskadat ganska fort. Jobbade från 14-17:30. ´Köpte lite grejjer på jobbet, gick till Bolangeriet, köpte ÖL. cyklade hem snabbt som tusan. provade partystassar i säkert en timme. åkte till klara, drack upp ölen. blev en full och glad jänta.
sen nästa stora grej på babar. ganska kul. inte roligaste kvällen i mitt liv, men det funkade.
cyklade hem halv två.
raglade upp för trappen (när blev jag så himla full?)
gnatt.

lördag 28/1-06
I'll get back to you on this one.

No comments:

Post a Comment