Monday, November 21, 2005

xmas

NK har börjat julskylta så då är det väl dags för mej att skriva önskelista.
så här är den:

Önskelistan:
1. kitschprylar (måste fylla på med mer kitsch, det kan ALDRIG bli för mkt)
2. ett läppcerat som gör mina läppar oemotståndligt mjuka (för just nu är dom vintertorra)
3. en kurs i franska kärleksfraser (klart man vill kunna det lixom)
4. en tshirt med madonna på (så där snyggt 80-tal)
5. papper att rita/måla på. (mina ritblock börjar ta slut.)
6. ett par sjukt snygga STORA solbrillor (det är sol även på vintern)
7. Pony snoopadoopa sneakers
8. Vans prison Issue#23
9. mönstrade strumpor. (helst randiga eller leopardiga.)
10. en udda mugg till min jädra muggsamling (jag får jämt udda té-muggar fast jag inte ens dricker det, så jag kan ju lika gärna samla på dom)



så mormor, nu vet du.

No comments:

Post a Comment