Sunday, November 20, 2005

friends forever

jag och min kära kära vän boris har kommit på kant med varandra.
han har gett och gett och gett och jag har bara tagit tagit tagit.
inte konstigt att det gick som det gick igår.
det blev bara FÖR mycket Boris.
och FÖR mycket Boris kan bara inte vara bra!

Så jag kastade ur mej allt gott jag ätit, skaffade mej ett nytt favoritfordon och spenderade mer än 5 timmar på Hotell Gripen.








nya favvofordonet.



Hotell Gripens service var kanske inte den bästa.
Duntäcket som jag lovats kom inte förrens efter halva tiden och bestod då av en sketen gul filt,
den undre knappen var tydligen för practical jokes och sprutade ner mej med vatten och utsikten fanns inte överhuvudtaget.
inte ett ställe jag rekomenderar att semestra på.



















nu ska jag kolla på festmetoden varje dag.
och sen om ett tag ska jag skratta åt händelsen och säga "man är väl en riktig rockstjärna".
jaja.
annars är väl allt som vanligt.
adjö.

1 comment: